ADEU EGIPTE!
Hola amics i amigues, el nostre viatge per Egipte ha acabat! Ha sigut curt però molt intens, en tan sols 3 dies hem visitat El Cairo, les Piràmides de Giza i hem fet una xicoteta travessia pel riu Nil.
Ara estem a l’aeroport esperant el nostre vol per anar a Rússia. Passem d’un clima desèrtic amb molta calor a un clima gelat, espere no posar-me mal.
A Rússia visitarem Moscú, Sant Petersburg i farem un xicotet creuer pel riu més llarg d’Europa, el riu Volga.
Ja vos contaré com ha anat però el viatge també será curtet, tot i que la següent parada será propet d’on estem.
Fins prompte,
Phryge.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada