Entrades

TINC UNA PISTA!

 Hola amics i amigues, Tinc una bona notícia, un company de viatge m'ha dit que creu que el diari l'he deixat a un lloc amb montanyes, on hi havia cérvols, senglars i rabosses roges. No sé on podrá ser eixe lloc, vosaltres ho sabeu? Gràcies xics i xiques, estic molt agraït amb la vostra ajuda. Adéu, Phryge

QUÈ BÉ ESTIC!

Hola amics i amigues, volia contar-vos que em sentisc súper relaxat. Estar pel nord d'Espanya m'ha vingut molt bé per a descansar. M'encantaria quedar-me a viure ací, rodejat de tota la naturalesa. Demà viatgem a Bucarest, la capital de Romania. Tinc ganes de recorrer els seus meravellosos carrers i provar la  mămăligă, un plat típic romanés.  Aprofitarem el viatge i també visitarem Sofia, la capital de Bulgària, i  a més una ciutat preciosa. Bé, vos deixe que vull aprofitar les últimes hores en Espanya. Adéu, Phryge

QUINA MERAVELLA!

Bon dia amics i amigues, com vos vaig dir ahir, ara estem a Astúries, Aquest matí ens hem alçat ben prompte per anar als Llacs de Covadonga. A Espanya sou uns afortunats amb aquests paisatges tant fantàstics!  Hem arribat fa poc però vos puc contar alguna cosa. Está format per dos llacs i es troba dins del Parc Nacional dels Pics d'Europa, pel que també hi ha montanyes, i ...VAQUES! Sí, hi ha vaques per ací passejant-se!  Per si de cas no vos enrecordeu, els llacs pertanyen als ecosistemes aqüàtics dolços. Els llacs són independents a la mar, és a dir, l'aigua no prové d'ells ni desemboca ahí tampoc. L'aigua dels llacs ve del riu o de les pluges majoritàriament. En aquests llacs podem trobar truites i crancs de riu. És una meravella. Vos deixe que vaig a gaudir d'aquestes vistes. Adeu, Phryge

CONTINUEM!

 Bona vesprada amics i amigues, vos recomane molt visitar Niza, m'han encantat els seus paisatges i les seues platges. Hem tingut molta sort perquè ha fet bon oratge i hem pogut disfrutar de la platja. Ara ens trobem a Astúries descansant de tants viatges. Aquesta parada sera de desconnexió, aprofitarem per a reconnectar amb la naturalesa i conèixer el nord d'Espanya. Ací destaquen les praderies, unes grans extensions d'herba i pocs arbres. De segur que haureu vist alguna imatge amb vaques descansant. També hi solen haver ovelles i cavalls.  Fins prompte, Phryge

TINC UN PROBLEMA

 Bon dia amics i amigues, ja he marxat de Viena i ja estic a Albarracín, a un increïble paisatge d'interior. Amb tantes presses se'm va oblidar contar-vos que vaig fer escala a Niza, una ciutat de costa a França. Sabeu quin mar banya aquesta zona costera? El mar Mediterrani! Sí, igual que a Catalunya, Balears, la Comunitat Valenciana i un poc a la regió de Murcia.  Doncs, com vaig canviant d'un lloc a un altre amb tanta pressa, he perdut el meu diari en algun dels llocs que he visitat: l'Amazones, les piràmides de Giza, el riu Volga, Viena, Albarracín o Niza. Necessite la vostra ajuda urgentment!

SEGÜENT PARADA … VIENA!

Imatge
 Ay amics i amigues, ja em queda menys per arribar a París. Ara passarem un dia a Viena, una gran ciutat a Àustria, on visitarem Musikverein, el palau on es fa tots els anys el concert l’1 de gener 🇦🇹. Aprofitarem per passejar per la ciutat i fer turisme. 😎 Vos enrecordeu que vam parlar dels paisatges naturals i artificials? Viena quin tipus de paisatge creeu que és? A la següent entrada vos escriure des d’Albarracín, propet vostra. Fins prompte, Phryge

ADEU EGIPTE!

Hola amics i amigues, el nostre viatge per Egipte ha acabat! Ha sigut curt però molt intens, en tan sols 3 dies hem visitat El Cairo, les Piràmides de Giza i hem fet una xicoteta travessia pel riu Nil.  Ara estem a l’aeroport esperant el nostre vol per anar a Rússia. Passem d’un clima desèrtic amb molta calor a un clima gelat, espere no posar-me mal.  A Rússia visitarem Moscú, Sant Petersburg i farem un xicotet creuer pel riu més llarg d’Europa, el riu Volga.  Ja vos contaré com ha anat però el viatge també será curtet, tot i que la següent parada será propet d’on estem. Fins prompte, Phryge.