TINC UN PROBLEMA

 Bon dia amics i amigues, ja he marxat de Viena i ja estic a Albarracín, a un increïble paisatge d'interior. Amb tantes presses se'm va oblidar contar-vos que vaig fer escala a Niza, una ciutat de costa a França. Sabeu quin mar banya aquesta zona costera? El mar Mediterrani! Sí, igual que a Catalunya, Balears, la Comunitat Valenciana i un poc a la regió de Murcia. 

Doncs, com vaig canviant d'un lloc a un altre amb tanta pressa, he perdut el meu diari en algun dels llocs que he visitat: l'Amazones, les piràmides de Giza, el riu Volga, Viena, Albarracín o Niza. Necessite la vostra ajuda urgentment!

Comentaris