SEGÜENT PARADA … VIENA!
Ay amics i amigues, ja em queda menys per arribar a París. Ara passarem un dia a Viena, una gran ciutat a Àustria, on visitarem Musikverein, el palau on es fa tots els anys el concert l’1 de gener 🇦🇹. Aprofitarem per passejar per la ciutat i fer turisme. 😎
Vos enrecordeu que vam parlar dels paisatges naturals i artificials? Viena quin tipus de paisatge creeu que és?
A la següent entrada vos escriure des d’Albarracín, propet vostra.
Fins prompte,
Phryge

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada