SEGÜENT PARADA … VIENA!

 Ay amics i amigues, ja em queda menys per arribar a París. Ara passarem un dia a Viena, una gran ciutat a Àustria, on visitarem Musikverein, el palau on es fa tots els anys el concert l’1 de gener 🇦🇹. Aprofitarem per passejar per la ciutat i fer turisme. 😎



Vos enrecordeu que vam parlar dels paisatges naturals i artificials? Viena quin tipus de paisatge creeu que és?



A la següent entrada vos escriure des d’Albarracín, propet vostra.

Fins prompte,

Phryge

Comentaris