QUINA MERAVELLA!

Bon dia amics i amigues, com vos vaig dir ahir, ara estem a Astúries, Aquest matí ens hem alçat ben prompte per anar als Llacs de Covadonga. A Espanya sou uns afortunats amb aquests paisatges tant fantàstics! 
Hem arribat fa poc però vos puc contar alguna cosa. Está format per dos llacs i es troba dins del Parc Nacional dels Pics d'Europa, pel que també hi ha montanyes, i ...VAQUES! Sí, hi ha vaques per ací passejant-se! 
Per si de cas no vos enrecordeu, els llacs pertanyen als ecosistemes aqüàtics dolços. Els llacs són independents a la mar, és a dir, l'aigua no prové d'ells ni desemboca ahí tampoc. L'aigua dels llacs ve del riu o de les pluges majoritàriament. En aquests llacs podem trobar truites i crancs de riu.

És una meravella.

Vos deixe que vaig a gaudir d'aquestes vistes.

Adeu,
Phryge

Comentaris