CONTINUEM!

 Bona vesprada amics i amigues, vos recomane molt visitar Niza, m'han encantat els seus paisatges i les seues platges. Hem tingut molta sort perquè ha fet bon oratge i hem pogut disfrutar de la platja.

Ara ens trobem a Astúries descansant de tants viatges. Aquesta parada sera de desconnexió, aprofitarem per a reconnectar amb la naturalesa i conèixer el nord d'Espanya. Ací destaquen les praderies, unes grans extensions d'herba i pocs arbres. De segur que haureu vist alguna imatge amb vaques descansant. També hi solen haver ovelles i cavalls. 

Fins prompte, Phryge

Comentaris