QUÈ BÉ ESTIC!
Hola amics i amigues, volia contar-vos que em sentisc súper relaxat. Estar pel nord d'Espanya m'ha vingut molt bé per a descansar. M'encantaria quedar-me a viure ací, rodejat de tota la naturalesa.
Demà viatgem a Bucarest, la capital de Romania. Tinc ganes de recorrer els seus meravellosos carrers i provar la mămăligă, un plat típic romanés.
Aprofitarem el viatge i també visitarem Sofia, la capital de Bulgària, i a més una ciutat preciosa.
Bé, vos deixe que vull aprofitar les últimes hores en Espanya.
Adéu,
Phryge
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada