TINC UNA PISTA!
Hola amics i amigues,
Tinc una bona notícia, un company de viatge m'ha dit que creu que el diari l'he deixat a un lloc amb montanyes, on hi havia cérvols, senglars i rabosses roges. No sé on podrá ser eixe lloc, vosaltres ho sabeu?
Gràcies xics i xiques, estic molt agraït amb la vostra ajuda.
Adéu,
Phryge
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada