PRESENTACIÓ
Benvolguts lectors,
Em presente, sóc Phryge, i hui inicie un viatge cap a París per a acudir als Jocs Olímpics de 2024.
Abans de començar amb aquesta aventura, m’agradaria que em coneguereu millor i m’acompanyareu durant el camí.✈
Vaig nàixer el 15 de maig de 2010 a Menorca, una illa de les Balears. Tinc 4 germans repartits pel món: un a Marroc, un altre a Hongria, una a Austràlia i l’altra a Japó. 👭👬
Vaig a una escola internacional, on he aprés a parlar en 8 llengües. A més, practiquem molts esports al llarg del curs. La meua assignatura preferida és matemàtiques perquè aprenc moltes coses i resoldre problemes m’ajuda a relaxar-me. El meu esport preferit és l’ hípica, i he guanyat 5 competicions.🏇🏆
Cada 4 anys, degut als Jocs Olímpics, seleccionen una escola per a representar les Olímpiades, i aquesta vegada, el meu col·legi ha sigut l’escollit. Tinc moltes ganes de començar perquè m’encanta viatjar i conèixer nous països.🌍
Ara, m’agradaria que vosaltres em contareu coses vostres per a coneixer-vos millor.
Ens veiem prompte,
Phryge.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada